2012. április 5., csütörtök

Holy cow.

Elég régóta nem írtam. Talán azért mert nem láttam fontosnak tudatni, hogy mi van velem. De most talán itt az ideje. Igaz 11:00 am van.  És éppen a francia nyelvtan füzetem fölött ülök, és igyekszem átmásolni mind a 4 évnyi anyagot, hogy szép legyen a füzetem.(maximalizmus?-talán) Az elmúlt napok történéseiről.A hét 'Tavaszi szünet!' név alatt futott. Hétfőn és kedden ugyan be kellett mennem suliba, mivel az iskolai énekkar tagja vagyok, a szünet akkor is szünet volt. Igazából nagyon örültem ,hogy nem itthon növesztettem a fenekemet. Kedd délutánra L-lel és G-vel, a nagy érdeklődés végett, elmentünk az Teréz körúton található Művész moziba. Mivel mindannyian szeretjük a művészetet és az elvontabb filmeket, gondoltuk: a Bordélyház megfelelő film lesz. Beléptünk a moziba, elég érdekes volt, hát de mit gondoltunk?! ez egy művész mozi. Megvettük a jegyeinket, és fél óra várakozás után beültünk a Bunuel terembe. Már akkor kezdett gyanús lenni az egész, mikor idős nénik és bácsik ültek körénk.L csak az első 10 percet bírta végignézni, aztán rosszullétre panaszkodva kirohant a teremből. G-vel kezeinket a szemünk elé tartva néztük végig, ezt a végtelenül undorító, megbotránkoztató, gyomor forgató filmet. Megfogadtuk, hogy soha, de soha többet nem megyünk ilyen helyre. Ehhez tényleg erős idegzetűnek kell lenni. Más téma. Belém bújt a kisördög. Nem is tudom mi van velem. D elhívott magukhoz tegnap.11-re értem jött a házunk elé. Eléggé ideges voltam, hogy kitudódik ez az egész. De aki mer az nyer. Remélem így van. Nem tehetek róla hogy ennyire jól érzem magam vele. Az ő hibája. Olyan könnyű lenne ráfogni. A fenébe is. Nem tudom kontrollálni ezt. Csak sodródok. És ő visz magával. Reménytelen! Még másabb téma. Jövőhét szombaton indulok Párizsba. 4 csodálatos, felejthetetlen nap Párizsban. Az eddigi egyetlen és igazi álmom volt, hogy eljussak. Nagyon izgulok, hogy hogyan fogok odakint boldogulni. Egészen biztos hogy életre szóló kaland lesz!