2012. április 29., vasárnap

Don't be afraid of who you are.

Már majdnem rávettem magamat arra hogy megnézzek egy romantikus filmet.Mikor már majdnem eldöntöttem,hogy lefekszem inkább. Már majdnem be is takaróztam, mikor már majdnem elkezdtem Tumblr-n írni. Mivel ott amúgy nem szokásom. De mégse. Inkább ide írok. Személyes élménybeszámoló. Szerda délután , már majdnem este, Édesapám vitt le engem L-t és egy másik osztálytársamat Börzsönybe, az idei terepgyakorlatra. Éjszakai bátorság próba , csillagos ég kémlelése, 20 km-es túra, patak vizsgálat. Rémes ételek. Csodás társaság. És végre megtudtam hogy hol a Göncöl szekér, és hogy tőle 5 egységnyire ( ami a hozzánk közelebb lévő szár nagysága) található az északi sarkcsillag. Már ha jól emlékszem. A szekérben biztos vagyok. Egy földrajz ötös bezsebelve. Napozás a játszótéren, éjszakai biliárd partik. Hatalmas győzelmek. Hiányzott már egy kis kikapcsolódás. Még régebbre visszatérve, Párizsról egy szót sem írtam. Talán napokra felbontva leírom, amolyan mese szerűen. Ha lesz hozzá a kémia vizsga mellett erőm! Össze-vissza ugrálok a témák között, ember legyen a talpán, aki ezt ma kibogozza! A nagyin verses kötete, szőrén szálán eltűnt, talán elszublimált, esetleg csak megunt engem. Remélem megtalálom, hiszen még annyi minden van benne amit meg kell tudnom róla! M levelét még mindig nem sikerült feladnom. A fene vigye el, hogy azt se tudom hogy kell megcímezni egy levelet, még sose volt dolgom ilyesmivel, de el fogom neki küldeni! Nem lehet olyan nagy kunszt! Ez a legközelebbi tervem. hogy elküldjem neki!, aztán E-nek ,a születésnapi ajándékát be kell fejeznem, már így is annyit késtem vele..Jézusom, de el vagyok maradva magamtól. Sehol nem tudok 100%-ot nyújtani, és ez frusztrál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése