2012. március 14., szerda

Kaval kád.

undorító cigaretta szag árad a ruháimból.hányhatnékom van magamtól. a bagó szag behálózza a környezetemet, sehogy sem tudok tőle megszabadulni.a mai napom katasztrófák sorozatának volt tanúja. most itt ül mellettem és sóhajtozva ingatja fejét látván ,hogy a bűz ami árad belőlem ,oly annyira kiakaszt, hogy legszívesebben letépném magamról az összes gusztustalan ruhadarabot, és egy szál fehérneműben ülnék a halvány zöld, elnyűtt székemen. nem értem mi folyik itt.igaz nem messze a Duna, de most arra gondoltam. hanem, hogy bennem mi folyik, igen tisztában vagyok azzal is hogy a vérem. általában sikerül megbeszélnem magammal a dolgokat, fura.nem kell te is megjegyezd.álmaimban kísért a volt barátom. iszonyatosan melegem van, forró az arcom, piroslik mint az eper szörp, pedig még csak fel sem pofozott senki. az Eiffel-tornyos nyakláncomat szorongatom, a láncát harapdálva, arra gondolva mikor Párizs utcáit járom majd, tátott szájjal, ámuldozva.szóval az álmom. ezen gondolkozok hogy miért kell állandóan valahol feltűnnie.
a cigaretta szag újra megcsapja az orromat, és fintorogva próbálok elvonatkoztatni tőle. Apu most toppant be a szobámba egy hatalmas bögre, elmondása szerint friss, ropogós cseresznyés teával. bár ebben a minutumban elérem a forrás pontomat, mégis nagyon jól esik, talán nem is a szervezetemnek. leginkább a szívemnek. a cseresznye mindig megnyugtat, és egy kicsit biztonságot nyújt.

a szél ma könyörtelenül támadt nekem hajnalban és délután is. talán mérges volt rám. vagy valaki más volt mérges rám. ó talán M volt az. ezúton is szeretnék elnézést kérni tőle, teljesen kiment a fejemből és ma láttam meg a papírt amire le voltak írva. iszonyatosan szégyenlem magam. example dübörög mellettem. olyan szívesen elmennék futni, csak úgy a semmibe. a nőnapra kapott rózsák és tulipánok hervadoznak mellettem, míg én állítólag élettel vagyok megtöltve. hangsúlyozom, hogy állítólag. nem akarom , hogy megismerjék ezt az oldalam. nem akarom hogy többen tudják, hogy ilyen is tudok lenni, soha. csak olyan jó leírni magamnak, mit érzek. és ti akik már tudtok róla hogy ez létezik, nem élhettek vissza vele. nagyon szívesen feladnék egy hirdetést '2 szobás, konyha, fürdőszobás lakás kiadó, hosszútávra, otthonos, tágas kuckó, legtöbbször a fűtés működik, ha nem a gondnoknak lehet szólni, nyugodtan. pontos cím: Mayer Viktória szíve'.
apu annyira nyugodt, és elfogadó, megértő, gondoskodó mióta újra dolgozik. igaz nagyon hiányzik, de már kezdett elviselhetetlenné válni az örökös veszekedés, kákán-is-csomót-keresek hadműveleteivel pedig egyenesen az őrületbe kergetett. ez így a legjobb.
a múltam katasztrófa, a jelenem zavaros, a jövőm kiszámíthatatlan... kikészít az egész!

'S én szólék, alig sohajtva: "Majd csak elmegy, messzi száll,
Mint remények, mint barátok, holnap ez is messze száll",
S szólt a Holló: "Sohamár!" '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése