2012. július 21., szombat

zavaros dolgok.

először is ott kezdeném talán hogy megjártam a Balaton Sound-ot és most jutottam el odáig hogy hajlandó vagyok róla írni.egész héten kint voltam minden koncertet iszonyatosan élveztem, végig táncoltunk mindent, megismertem egy pár embert, viszont utolsó este nagyon túl lőttem a célon. tényleg nem kellett volna azt az estét megejteni. egyáltalán nem vagyok büszke rá. és részletesebben nem is fogok róla írni, mert nem tartom menő dolognak ezt kiteregetni.
fejlemények a válás ügyben.anyukám elhagyta a barátját. azt hittem rendbe jönnek a dolgok megint együtt voltak sokat apuval, beszélgettek. de mint kiderült ez édes kevés, ma anya közölte hogy ő gondolkozik azon hogy újra kezdjék. hatalmasat csalódtam benne. sajnos. elsőre elfogadtam, nem tetszett de elfogadtam. de ezt már nem tudom lenyelni hogy úgy visszamenne hozzá hogy a hapsi átverte, és akkor ilyen nyáladzós levelekkel próbálja visszaszerezni, és nem tud értelmes választ adni arra hogy miért hagyta szarban anyut. nekem ez sok. nem értem őt. apu végig mellette volt, pedig ő csalta meg aput. nem értem miért nem értékeli. már nem tudom mivel kéne foglalkoznom, megint úgy érzem hogy nem akarok itthon lenni. úgy örültem hogy elmúlt ez az érzés. és most megint. utálom.
rám jött a fogyás roham. le akarok fogyni. és hosszú hajat akarok. nem érdekel hogy tucat.jól akarom magam érezni a bőrömben. senki se fogja fel ezt hogy én belenézek a tükörbe és nem vagyok elégedett. nem tartom magamat kövérnek. de nem vagyok elég jó magamnak. és ez a probléma. velem addig nem tudnak semmit se kezdeni amíg jól nem érzem magamat.
egyetlen barátnőmet tudhatom magam mellett. G.-t. mindent tud rólam.jó érzés hogy neki elmondhatok bármit és semmit nem hallok vissza senkitől. jó érzésfeltétlenül bízni valakiben.
és nagyon idegesít hogy lana del rey summertime sadness című száma csak szar remixekben van fent youtube-on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése