2012. június 7., csütörtök

Ez az irdatlan nagy döntés képtelenség.

Úgy hiszem nem hagyom itt ezt a blogomat, annyira szeretem, és annyira régóta akartam egy blogot amit vezetek normálisan. Ide szerintem a hosszabb , mélyebb gondolatokat írom le.Azt hiszem itt talán többen vagytok akik szivesen fogadják. Úgyis tartozok még egy Párizsi beszámolóval, és millió aprósággal amit a nagy zűrzavarban nem sikerült leírnom. frusztrált vagyok és ideges az elmúlt hetekben, a betegségről már nem is beszélve. a kémia vizsgám rettenetesen sikerült, látni se akarok többet kémiával kapcsolatos dolgokat. szerecse hogy jövőre mellőzhetem.Nyárra teljesen ép kéz-láb terveim vannak. Szeretném átúszni a Balatont, és meg is fogom csinálni. Kimegyek Balaton Soundra életem első fesztiváljára, egész hétre D-vel. ezek a biztos tervek. a spontaneitáson alapszik a nyaram többi része. szeretem ha nincs minden előre eltervezve.most hirtelen ennyi lenne. próbálok többször írni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése