2012. április 22., vasárnap

Leave all your love and your longing behind you can't carry it with you if you want to survive

nagyon pörög ez a vasárnap délelőtt! Pakolás, tanulás, énekelgetés, szokatlanul sok az életkedvem! tegnapi napon énekkari minősítő versenyen vettünk részt, amin arany diplomát szereztünk és egy országos dícsérő oklevelet, ami egyenesen tovább juttat az országos kórus versenyre,melyet novemberben rendeznek meg 3 évente. óriási dicsőség ez számunkra. gőzerővel látunk neki a munkának. izgatott vagyok igazából. nagyon. D-vel lerendeztem az ügyet, volt nincs. összeveszett velem, és flegma volt, amit senkitől nem viselek el. nem érdemeltem ki. nem is tudom mit vártam tőle. jobb ez így. szerdán terepgyakorlatra megyünk. elképesztően várom. érzem hogy nagyon jó lesz! végre együtt lehetünk az osztályommal iskolán kívül is. igazából nagyon szeretem az osztályomat!
nagyon várom a hétfőt.nagyon várom a hétfőt.nagyon várom a hétfőt.nagyon várom a hétfőt.nagyon várom a hétfőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése