2012. április 13., péntek

Laserlight.

Gondoltam mielőtt elmegyek hagyok itt nektek egy bejegyzést! Nem is szaporítanám a szót ,hiszen mindenkitől elbúcsúztam úgy ahogy tudtam, bár van olyan akitől nem úgy, ahogy akartam volna. Először is L, és G. Legyetek ügyesek suliban, nagyon fogtok hiányozni, ne rosszalkodjatok, vagy ha rosszalkodtok akkor úgy hogy ne tudjak róla! (hazudtam, mindenről tudni akarok!) Vigyázzatok egymásra, épségben szeretnélek titeket látni mikor hazaérek! Másodszor M! Iszonyatos módon fogsz hiányozni, kis barátom! Nehéz lesz anélkül, hogy beszélünk, de tényleg igyekszem írni amint tudok! Nagyon vigyázz magadra, és jót ne halljak felőled!Harmadszor E! Csak óvatosan, tudod hogy imádlak, de vigyázz a pici lelkedre! Olyan törékeny dolog, ne tedd ki nagy megpróbáltatásnak! Tudom hogy szereted őt, de ne szenvedj miatta!
Párizsban is velem vagytok lányok, a szívemben ! 

1 megjegyzés:

  1. ú ,csajszi!! érezd nagyon-nagyon jól magad! vigyázz magadra, csinálj rengeteg képet, vásárolj, legyél őrült és vadulj!!! irigyellek! csodás utat és épségben hazaérkezést kívánok!! :D

    VálaszTörlés